22 lutego 2013

Kilka spraw...

Bardzo Was przepraszam, że nie dodawałam w tym tygodniu w ogóle postów. Niestety w szkole jest tak, że jak jeden nauczyciel zapowie sprawdzian, to od razu wszyscy inni też dodają nam nowe testy i prace domowe na ocenę! ;( Zbliża się weekend i będę mogła trochę ponadrabiać zaległości blogowe. Muszę być regularniejsza i pisać w dni robocze co około 2 dni, bo częściej nie dam rady... Zależy, jak nie będę miała wielu testów może będę pisała częściej. Dopiero uczę się jak to wszystko powinno wyglądać... Przepraszam jeszcze raz...
Kolejna sprawa. Ostatnio pojawiła się jedna osoba, która ciągle komentuje obraźliwie wszystkie posty. Komentarze nie dotyczą posta, ale mojej osoby. Z góry informuję, że każdy taki komentarz będzie usuwany :) Do Natalii Bryk. Ja nie gram na msp już. Ostatnio wchodzi moja siostra i ona tak coś namieszała, ale to i tak nie jest powód, aby mnie obrażać.

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)