12 lutego 2013

♥♥♥ kolczyki ♥♥♥

Większość osób lubi nosić kolczyki, ale są też osoby temu przeciwne :) Wiadomo, każdy ma swój gust. Ja nie mam nic przeciwko noszeniu kolczyków, ale szanuję także zdanie innych. Sama mam przekute uszy. Ja mam 1 dziurkę w jednym uchu, a w drugim mam 2 dziurki. Chyba wiecie o co chodzi. Natomiast przeszkadza mi jeżeli ktoś ma WSZĘDZIE kolczyki. Dwie dziurki w jednym uchu-to nie tak dużo, ale 4 to już przesada... Kolczyk w języku, dwa w nosie, w pępku...na całej twarzy - to już mi się nie podoba...
Jak to się mówi co za dużo, to niezdrowo ;) Moim zdaniem bardzo ładne są delikatne kolczyki :) :) :) :) :)


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)