8 marca 2013

Piątek

Bardzo lubię fotografować, jest to moim dodatkowym hobby :) Dziś dodam kilka zdjęć, a niedługo pojawią się zdjęcia owoców ;)
No nareszcie piątek! Już się nie mogłam doczekać. Wreszcie weekend, jutro wielkie sprzątanie... Ale może w nagrodę pojedziemy po buty :D
Coś za coś....
Dzień kobiet :) Życzę Wam wszystkiego najlepszego dziewczyny (róża dla Was).
Jak w szkole chłopcy złożyli Wam życzenia? My dostałyśmy czekolady :) Postarali się...
Co do pogody... spodziewałam się wiosny, a tu śnieg :(
Może te zdjęcia wprowadzą odrobinę wiosny i świeżości na tego bloga :)



7 komentarzy:

  1. Piękna ;)


    Zapraszam serdecznie na pierwsze moje blogowe rozdanie ;) http://agata-aga92.blogspot.com/2013/02/pierwsze-blogowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna róża <3

    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna *.*

    + myraspberrysmile.blogspot.com ----> wpadnij do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna :D

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten snieg zaskoczył każdego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia;)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)