3 kwietnia 2013

Be Yourself!

Hej! Wróciłam właśnie ze szkoły. Nie miałam żadnego pomysłu na posta, ale w końcu coś wymyśliłam :)
Każdy powinien być sobą. Niezależnie od tego, jak uważają inni, wyrażać swoje zdanie i poglądy na temat danego zagadnienia. Nie powinniśmy zgadzać się z tym, co nam nie pasuje, co uważamy za głupie i naiwne. Każda dobra przyjaciółka zrozumie, że mamy odmienne poglądy w danej sprawie i dla niej to jest okej. Gorzej jeśli mamy ''przyjaciółkę'', która uważa, że tylko ona ma rację. Tak nie jest. Każdy ma rację, bo to są jego poglądy. No chyba, że wygaduje kompletne głupoty, które tak naprawdę nie są jego zdaniem, lecz są skądś zapożyczone... ;)
Nie powinniśmy ''chować'' się za koleżanką/ kolegą i robić wszystko, co nam dyktuje. Jeśli jest to sprzeczne z naszymi zasadami, szacunkiem dla swojej osoby- po prostu odmawiamy. Możemy robić to,  co nam pasuje, a nie to, co każe nam inny. Niestety nie jest tak z pracami domowymi... :P
Nie udawajmy nikogo innego. Najgorzej jest, gdy udajemy kogoś, aby np. umówić się z fajnym chłopakiem. Ciągle musimy brnąć dalej z naszym kłamstwem... Nie możemy odkryć przed nim swojego własnego ja, własnych poglądów, bo wtedy poglądy są cudze.
Nasze pasje. Powinniśmy robić to, co SAMI uważamy za słuszne, a nie słuchać się zdania innych. Oczywiście niektórzy dobrze nam radzą. Powinniśmy rad wysłuchać i sami wybrać najmądrzejszą opcję, bo to do nas należy ostateczna decyzja. To jest nasza decyzja, a nie mamy, taty, koleżanki, dziadka... :)
Bądź sobą! Jesteś oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Drugiej takiej nie ma. No chyba, że ktoś stara się ciebie udawać. I tak jest tylko marną kopią. Oryginał zawsze jest lepszy...


A teraz już tak poza tematem :) Ostatnio założyłam sobie ask.fm ;) Liczę na wasze otwarte pytania i uwagi na temat bloga, a może pomysły lub pochwały. Każde pytanie mnie ucieszy lub zmobilizuje. Czekam na wasze pomysły i pytania ;) !  Zapytaj mnie! :)
Zapraszam was także na bloga pewnej dziewczyny o imieniu Weronika. Jej blog jest bardzo ciekawy i zawiera wiele postów, które miło się czyta. klik ;)

Trzymajcie się ciepło tej zimnej wiosny... Przesyłam uściski :D czekam na wasze pytania i pomysły!
Bądźcie sobą!

3 komentarze:

  1. Nie rozumiem ludzi, którzy na siłę chcą kogoś udawać i kogoś naśladować. Oryginalność jest na topie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostrzenica używa tej maści ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie, bez sensu udawac kogos kim sie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)