5 lipca 2013

This is me! I love holidays♥

Hei! Przepraszam, że tyle nie pisałam... Ostatnio zobaczyłam, że moja siostra dodała post na tym blogu. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa bardzo mnie to ucieszyło i liczę, że blog Wery spodobał Wam się również, przekonaliście mnie do pokazania się! Dostałam mailem nawet jedno zdjęcie od Gosi ♥ strasznie mnie to ucieszyło, bardzo dziękuję i zapraszam Was do odwiedzenia tego cudownego bloga, bo naprawdę warto, myślę, że z chęcią zostaniecie na dłużej KLIK!


Bardzo Ci dziękuję! To dla mnie naprawdę bardzo dużo znaczy.

Ostatnio jest piękna pogoda i naprawdę świetnie spędzam wolny czas.
Pewnie zauważyliście baner Iloko. Byłabym bardzo wdzięczna za każde kliknięcie i rejestrację, a może jeśli Wam się coś spodoba kupicie? Teraz nie będę wiele o nich pisać- zostawiam to na kolejny post.
Jeśli chodzi o zdjęcia... postaram się je dodawać częściej... Są to moje pierwsze zdjęcia wstawiane na bloga i naprawdę nie jestem do tego jeszcze do końca przekonana, więc nie chciałabym, aby pojawiły się jakieś niemiłe komentarze. Liczę, że Wam się spodoba♥
Następnym razem zdjęcia będą robione aparatem, więc będą o wiele lepszej jakości, bo te robiłam kamerką :)





Konkurs już mam przygotowany i będę go organizować z wera-weeraa
Mój ask: Klik♥| Follow my blog on bloglovin: Klik♥
Trzymajcie się kochani! Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze!♥
Zajrzyjcie na bloga Gosi! Klik!!!

51 komentarzy:

  1. śliczna jesteś <3

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Masz ładny blog :)
    Ja już obserwuję, odwdzięczysz się ? :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne zdjęcia ;)
    fashionaableangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na konkurs *O*
    ale ty jesteś fięęęękna <3
    obserwujemy ?
    http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) Mnie Twój blog także się podoba :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna z Ciebie dziewoja! :)
    Więcej Twoich zdjęć proszę :)

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Dziękuje za odwiedziny, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ...
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Avards---> http://friendofchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ślicznie wyglądasz :>

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz świetny wygląd bloga. :)
    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację napisz u mnie.:>
    Świetne zdjęcia ;D

    XOXO Malwina
    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne zdjecia, obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog oraz ciekawe posty .
    + Obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwuj to zrobię to samo :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz na prawdę ładne oczy :)
    Ja też nie jestem przekona czy wgl wstawiać swoje zdjęcia na bloga :/

    Obserwuję :)
    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To będzie niemiłe z mojej strony, ale skoro dodajesz swoje zdjęcia licz się z każdą krytyką. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opini :) A zdjęcie nie są złe by Cię obrażać. Pozdrawiam.Zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/ + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pozytywny blog :D
    Buziaki simcoelies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo ja ^.^

    Tylko nazwa bloga mi sie zmieniła ,ale nic :)

    Zapraszam jeszcze raz ;)

    http://my-little-worldz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie piszesz. Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog ;-)
    Obserwuje :>
    __________________________
    w wolnej chwili zapraszam :) :
    http://cynamonowakolysanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia :)
    zajrzyj do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło się ciebie czyta:) Obserwuje i zachecam do tego saego amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, fajne piszesz ^^
    Obserwuję ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jesteś! ;)
    Fajne zdjęcia.


    xoxo| alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia
    ładna to ty jesteś. ♥♥♥

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaaam na nową notkę!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne te zdjecia! :)

    Salu-pno.blogspot.com

    Zapraszam tez na aska :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze fotki :) Śliczne oczka :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie http://ineedyoursoul.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ty ciekawie piszesz, aż miło się to czyta :-) Pozdrawiam

    i zapraszam:
    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna jesteś. :D Hejtów nie będzie

    Zapraszaam
    pinkmascarada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog fajnie się go czyta ;)
    Obserwuje i liczę n arewanż ;)
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zdjęcia :D

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog, jesteś sliczna ;)

    Czekam na odwdzięczenie : http://forever-say-want.blogspot.com/2013/06/hej.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie wyglądasz :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetnego bloga <3. Piszesz na prawdę bardzo ciekawie :)) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne fotki

    zapraszam do mnie, poczytaj, zostaw komentarz :) seaofscars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i nagłówek *.* Blog bardzo mi się podoba. Oczywiście obserwuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuje za miły komentarz na moim blogu.
    Ślicznie wyglądasz. Śliczny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia! :) i naprawdę miło mi się czyta twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog! :)

    Zapraszam : http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)