30 grudnia 2013

Nowy Rok!

Witajcie kochani! Już jutro, gdy wybije godzina dwunasta- powitamy NOWY ROK 2014! Zawsze mam taką nadzieję, przed każdym sylwestrem, że ten rok będzie lepszy... Często też postanawiam sobie wiele rzeczy. Myślę, że każdy z was wie, o co chodzi.
Myślę, że warto jest zaplanować sobie (wytyczyć cele na ten rok) jest to bardzo przydatne. Po prostu widzimy, co chcemy osiągnąć i wtedy łatwiej jest do tego dążyć. Ja nie robię jakiś notatek, spisów, punktów... Wszystko mam w głowie. Wtedy najlepiej jest mi to zapamiętać i rozmyślać, czy aby na pewno to jest to, czego chcę i co mi pomoże w dalszym życiu, czy to jest mi w ogóle potrzebne...

Rok temu byłam zupełnie inną osobą. Zmieniałam się... i to jak! Nawet ciężko jest mi to wytłumaczyć, ale czuję to. Nie jestem już taka sama... Ohhh... ten rok był ciężki, baaardzo dużo się wydarzyło! Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile! Nawet mnie ciężko sobie to wszystko teraz przypomnieć!.... Każdy rok jest inny, każdy dzień jest inny, każda godzina jest inna, każda minuta jest inna. Nic się nie powtórzy dwa razy. Nic. Nic nie będzie takie same. Nawet te same słowa, wypowiedziane przez jedną osobę- nigdy nie będą takie same. Zmienia się wszystko w około nas i my się zmieniamy. Pędzimy razem ze światem. Warto czasem przystanąć i zadać sobie pytanie. Czy nie warto czasem odetchnąć?

Strasznie odeszłam od tematu. Sylwestra najlepiej jest spędzić z rodziną. Ze swoimi codziennymi kompanami, którzy towarzyszą nam na co dzień. To przecież z nimi przeżyliśmy cały rok, więc dlaczego nie mielibyśmy i z nimi poświętować i przeżyć ten ostatni dzień roku?
Coś odchodzi i coś do nas przychodzi. Pamiętajcie. Ten rok będzie inny- od razu Wam powiem. To, że będzie inny, nie znaczy, że gorszy, lepszy, trudniejszy, łatwiejszy. Znaczy inny i jedyny w swoim rodzaju. Drugiego takiego 2014 nie będzie!!

Chcę Wam życzyć wspaniałego sylwestra, w miłym gronie. Abyście pomyśleli trochę o przyszłości, waszych celach. I aby w 2014 udało Wam się je zrealizować. Spełnienia marzeń i szczęścia w Nowym Roku!
Trzymajcie się ciepło

17 komentarzy:

  1. Ja już mam kupiony kalendarz na nowy rok 2014 :)
    Dziękuję za życzenia ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Także mam nadzieję że ten rok będzie lepszy! Nie mam nadzieję, wiem że taki będzie!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a do mnie wciaz jeszcze nie dociera ze jutro juz sylwester ;D

    http://marlena-marlenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku :) Strasznie szybko ten zleciał. Ja też się strasznie przez ten rok zmieniłam. Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę w to uwierzyć, że już jutro nowy rok! ♡
      mam również nadzieję, że twoje postanowienia się spełnią. ε​їз
      ☆ best-frieend.blogspot.com

      Usuń
  6. Oby ten rok był lepszy.Mam już kilka dalszych postanowień ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten rok także bardzo zmienił ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ten rok również zmienił c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Zapraszamy na naszego bloga , może zaobserwujesz?

    http://weparadiseinearth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego nowego roku oby ten blog był jeszcze lepszy
    obserwuję i zapraszam do mnie
    padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ten rok tak szybko minął. Pamiętam jak jeszcze niedawno byłam u koleżanki na sylwestra,a tutaj już kolejny. ;) Mam nadzieję,że będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.:)
    Zapraszam do siebie i jeśli Ci się spodoba to do obserwacji. Odwdzięczam się.:)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak udany rok to taki rok który przynosi zmiany na lepsze też się zmieniłam.
    Nie można wejść dwa razy do tej samej rzeki :)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny masz blog ! l))
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam wszystkich na mój blog ;>
    kazdy komentarz i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęśliwego nowego roku :3

    OdpowiedzUsuń

  16. Bardzo fajny i ciekawy blog jestem pod jego całkowitym wrażeniem . Masz wielki talent do pisania ale też i bardzo interesujący wygląd jest twojego bloga .Obserwuje oczywiście i dalszej motywacji do pracy . Pozdrawiam Spider i cudownie jest u ciebie . .
    mojmozg13.blogspot.com
    + chciała bym cię serdecznie też zachęcić do kliknięcia w link SHEINSIDE.com jest to dla mnie ważne, a jeśli skomentujesz i powierz, że kliknęłaś udostępnię twój adres bloga w kolejnym moim poście . Zachęcam i pozdrawiam . :)
    Oraz chciała bym zaprosić cię na bloga mojej przyjaciółki klaudi1299.blogspot.com na pewno odwdzięczy się obserwacją i komentarzem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)