24 lutego 2016

Blog Roku 2015

Witajcie kochani! W tym roku zdecydowałam, że mój blog dorósł do wzięcia udziału w tym konkursie. To niezły krok w stronę jeszcze większej dojrzałości. 

,,W bloga 3 urodziny, daję Mu prezent mały i zgłoszenie piszę. Moje małe miejsce, które napełniam uśmiechem. Pomagają mi w tym znaki i słowa, które ciosam starannie. Rośnie jak nasionko podlewane pasją.'' 


- Tak brzmi treść mojego zgłoszenia

Muszę Wam powiedzieć, że sam proces zgłaszania był okropnie kłopotliwy. Wszystko się zawieszało, nie mieściłam się w wyznaczonych znakach (znacie mnie, haha). Gdyby ktoś odebrał mi język, byłaby to dla mnie chyba jedna z największych tortur.

Ale... Po wielu próbach... udało się! Zgłosiłam bloga! Jestem naprawdę dumna z tych trzech lat. Postanowiłam zgłosić także jeden z tekstów blogowych do oddzielnej kategorii ,,tekst roku''. Jest to post Moja druga połówka.

Jeśli pierwszy raz słyszycie o tym konkursie, odsyłam Was tu - www.blogroku.pl

W związku z udziałem mojego bloga w tym konkursie, mam do Was ogromną prośbę. Jeśli tylko macie chęć i znajdujecie w moim blogu coś, co go wyróżnia oraz lubicie tu przebywać, zachęcam Was bardzo serdecznie do oddawania głosów. Kochani! Działajmy! Razem z moim blogiem liczymy na Was! Pamiętajcie, że pieniądze uzyskane z głosowania przekazane zostaną na cele charytatywne! (jeden powód więcej, żeby chwycić za komórę, haha). 

Teraz mówiąc już całkiem poważnie. Chcę Was serdecznie zachęcić do głosowania na mojego bloga, jeśli uważacie, że właśnie jemu należy się tytuł Bloga Roku 2015! 
Znasz ten konkurs? Zagłosujesz?

12 komentarzy:

  1. Powodzenia w tym konkursie! Twój blog zasłużył na wygraną. Treść zgłoszenia bardzo kreatywna! <3

    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy post :)
    oby tak dalej
    pozdrawaim

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo fajnego bloga dlatego życzę ci powodzenia ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz świetnego bloga, oby tak dalej! Życzę powodzenia :*

    >mój blog< leeena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , dużo słyszałam o tym konkursie . Na mnie jeszcze nie pora , ale mam nadzieję , że osiągniesz sukces ! Powodzenia!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. treść twojego zgłoszenia wydaje mi się być niezwykle poetycka :) życzę ci powodzenia!

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosuje, bo uważam, że Ci się należy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zaglosowalam!
    moge liczyc na jakis komentarz czy cos:)? KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)