18 lutego 2014

☼ O warsztatach teatralnych ☼



Witajcie kochani! Na początku chcę bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.  I dziękuję Weronice(klik!) za opublikowanie i przygotowanie tego posta! Jest to dla bardzo, ale to bardzo cudowne przeżycie. Piszę tutaj już rok. Świetnie jest móc się cofnąć i pooglądać wszystkie swoje starsze posty. mogę zobaczyć jak się zmieniam, nie chodzi mi tylko o wygląd, ale o wszystko. Naprawdę niesamowite...
W piątek wróciłam z warsztatów teatralnych. Byłam na nich od poniedziałku. Warsztaty miały opierać się na twórczości Brunona Schulza, dlatego na sam początek obejrzeliśmy ,,Traktat o manekinach'', przedstawiony przez aktorów Teatru Wierszalin (z nimi mieliśmy potem warsztaty). Spektakl był naprawdę dziwny- gdybym miała opisać go jednym słowem- właśnie tak bym powiedziała. Opowiadał o wojnach, o rodzących się ideach, tworzących się tworach. Był straszny i bardzo tajemniczy. Niezwykłe było to, że każdy zrozumiał go inaczej, bo zawierał mnóstwo przenośni.
Każda z grup miała swojego ,,przewodnika'', który prowadził warsztaty. Ćwiczyliśmy bardzo dużo, bo około 4 godzin dziennie. Zajęcia były dość męczące, ale myślę, że dały efekty, bo na pokazie końcowym wypadliśmy świetnie i naprawdę się zgraliśmy. A muszę wam powiedzieć, że ćwiczenia były niezwykle trudne i wymagające wielkiego skupienia...
Było naprawdę super. A co się działo u nas w pokoju... Z dziewczynami nieźle szalałyśmy haha... A jutro idę z nimi do centrum handlowego, będzie się działo- już się nie mogę doczekać.
W poniedziałek zaczęły mi się ferie! Jupi!! Planowałam spędzić je jak normalne ferie ZIMOWE, ale pogoda zrobiła się wiosenna. Jest to odmienne z moimi planami, ale myślę, że to całkiem miła odmiana. Planuję spędzić je dosyć aktywnie. Jeśli także macie ferie: bawcie się dobrze! A jeśli nie macie, to życzę Wam miłego tygodnia!  
Zdjęcia pochodzą ze stron:
www.radio.bialystok.pl
lidzbarkwarminski.wm.pl
www.e-teatr.pl

23 komentarze:

  1. Oj, jak ja bym chciała chodzić na warsztaty teatralne... :c pewnie to takie czadowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym chodzić :)
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look!
    Moscow blogger by Marina Maximova
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ładny blog <3
    Jeśli mogłabym wiedzieć jak zrobiłaś tak ładny wygląd bloga ?
    Cudowny.
    Zapraszam do mnie http://crazycarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo chciałabym na takie zajęcia chodzić :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. chciałabym być na takich warsztatach <33


    Obserwuję, byłoby mi miło gdybyś się odwdzięczyła http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/monday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super musiały być te warsztaty :O Też na takich niedawno byłam i było cudownie :") Spektakle dzień w dzień, ćwiczenia, a potem wielki występ na scenie *o* Sam fakt że byłam dzień w dzień w teatrze jest super :O Kocham teatr :3 Zazdroszczę <3 Mnie kolejne warszaty czekają w maju :3
    dzisiajjestdobrydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie tego typu warsztaty :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a więc miłych wiosennych ferii :) obyś rzeczywiście spędziła je w pełni :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj w reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I fajne te warsztaty?
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym chodzić na takie warsztaty ;)
    mi ferie już się skończyły ;<

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Przeczytałyśmy 4 posty z Twojego bloga i są naprawdę świetne... Może pomogłabyś nam spełnić nasze JEDNO z najskrytszych marzeń i zaobserwowała nasz blog? Byłybyśmy bardzo wdzięczne i starałybyśmy się codziennie zostawiać po sobie ślad na Twoim blogu( typu komentarz, lub jakieś obserwowanie). Pozdrawiamy Cię gorąco, 3maj się!
    CLARRIEANDCARRIE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajj mi ferie już dawno się skończyły, zazdroszczę! :) Warsztaty brzmią ciekawie, musiało być świetnie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tych warsztatów, chciałabym w takich uczestniczyć :)
    Też właśnie zaczęłam ferie :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie warsztaty to świetna spraw :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę warsztatów. Świetny post :) Piękna jesteś! Takiego bloga szukałam. Wpadne tu jeszcze nieraz. Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż.
    http://wiskawiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. również obserwuję, dziękuję bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny Blog a posty są ekstra :D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. udanych ferii no i zapraszam na konkurs, do wygrania Twój portret :) creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju ale genialny blog. :DD
    Obserwuję. ;3
    Jeśli spodoba ci się mój, zaobserwuj. ;33

    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę warsztatów, teatr to magiczne miejsce <3

    http://whiteffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie napisany post!
    Obserwuje, liczę na rewanż!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)