15 marca 2014

very emotional Friday ✰

Heii! Wczoraj nareszcie poszłam do szkoły... Klasa powitała mnie bardzo serdecznie, nawet nie wiecie, jakie to było miłe, nie spodziewałam się zupełnie, że aż tak się ucieszą. Potem pisaliśmy sprawdzian z chemii... a na koniec dnia mieliśmy wf i ćwiczyliśmy fitness! Po lekcjach pojechałam z tatą na siłownię, a potem na ceramikę. Po zajęciach czekałam na tatę, z którym miałam wrócić do domu. A mój tata był w moim starym gimnazjum (pisałam wcześniej o zmianie szkoły) i patrząc na boisko, na korytarz, na sale lekcyjne, ławki i to wszystko- po prostu miałam przed oczami moją klasę i to wszystko, co razem robiliśmy. Widziałam przyjaciół przy sobie, wszystkie te sceny.... Z oczu poleciały mi łzy...zatęskniłam... Moja teraźniejsza klasa jest równie wspaniała, ale to nie jest to samo...Mam tam już przyjaciół i świetnie się czuję, ale mam trochę takie uczucie,że jestem tam gościem... nie wiem jak to wytłumaczyć...
No... w tym tygodniu muszę się wziąć do roboty... będzie ciężko... Ale wierzę w to, że wszystko pójdzie zgodnie z planem♥ ✰

25 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, ze z czasem się przywzyczaisz do nowej szkoły ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga!
      cuelin.blogspot.com
      Co myślisz o wspólnej obserwacji? Jeśli tak zaobserwuj, a ja zrobię to samo!

      Usuń
  2. Chciałabym na w-f ćwiczyć fitness <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musiałam sie przeprowadzic do nowego kraju i jeszcze tanowa szkola wiem co czujesz ! Ale teraz mineło z 7 msc i już jest dobrze♡♡
    truuefriendss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz sobie rade,pewnie z łatwością znajdziesz przyjaciół
    http://zuuzablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przywiążesz się na pewno do nowej klasy, a nawet jeśli nie - to tylko 3 lata :)

    pozdrawiam,
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu musi być ciężkie uczucie :( Z czasem przywykniesz i przyzwyczaisz się:)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. dasz rade ;) moze cos nowego bedzie lepsze :) nie zalamuj sie:) lubie finyness <3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie! www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana klasy nigdy nie jest zbyt fajna na początku :/ Ale wieżę, że Ci się uda i będzie tak fajnie jak napisałaś w tym poście!
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ryczałam jak zmieniałam klasę, ale teraz się przyzwyczaiłam do nowej :))
    dasz radę :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny blog :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że znalazłaś nowych przyjaciół :) życzę ci udanych dni :)

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również tęskniłam za moją klasą z podstawówki ale teraz w gimnazjum poznałam mnóstwooooo nowych osób i bardzo się cieszę :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To dobrze, że w nowej szkole znalazłaś przyjaciół, bo zdarzają się osoby, które nijak nie potrafią tego zrobić. :)
    aliqque.blogspot.com <---- Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie martw sie, na pewno z czasem sie przyzwyczaisz do nowej szkoly ;p
    http://limonii1010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! ;))

    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hej super blog! bede wpadała cześciej moze i ty do mnie zajrzysz i zaobserwujesz ja na 100% zrobie to samo! :)
    pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego powitali cię serdecznie? Nie rozumiem. Byłaś chora?
    magy-magy-magy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała, staram się o współprace :c
    Skomentujesz mojego nowego posta? Proooszę, to ważne! :) --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tu różowo :) Świetnie sobie radzisz :)

    Zapraszam : http://realistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie tu u ciebie :) Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com :* Komentarze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fitness na wfie? :D
    o makto. silownia <3

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)