11 czerwca 2016

Przepis na pyszny weekend

Witajcie! A ja znowu w kuchni. Mamy przed sobą wolny weekend i nie mogłam nie wykorzystać tej okazji do przyrządzenia czegoś nowego. Tym razem na warsztat wzięłam drożdżowe rogaliki. Macie ochotę na coś pysznego?



Przepis:

1. Masło, mąkę i cukier waniliowy zmieszaj do otrzymania ciasta przypominającego kruszonkę. Dodaj drożdże (ze świeżych zrób najpierw rozczyn), śmietanę i zagnieć ciasto.

2. Schowaj ciasto do lodówki na całą noc.

3. Następnego dnia ponownie wyrób ciasto, aby je trochę rozgrzać w dłoniach.

4. Rozwałkuj ciasto (na grubość ok. 4 mm.) Wycinaj małe trójkąty, na brzegu połóż marmoladę, dżem albo czekoladę (im będzie gęstsza, tym lepiej) i zawijaj rogaliki, z nadzieniem pozostającym w środku.

5. Przygotowane rogaliki ułóż na tacy do pieczenia i pozostaw na 30 minut, aby mogły jeszcze trochę urosnąć. 

6. Następnie piecz przez 15-20 minut w 190 stopniach (długość zależy od wielkości Twoich rogali)

Smacznego!

68 komentarzy:

  1. Mmmm, pychotka!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłabym :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku takie rogaliki to smak mojego dzieciństwa! Gdy byłam mała babcia mega często mi je robiła :D Już sobie zapisałam przepis, bo na pewno będę chciała spróbować je zrobić :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają na smaczne ;D aż mi się zachciało rogali ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, wygląda to przepysznie! :)
    Też bym sobie zjadła.
    Ja ostatnio robiłam faworki z ciasta francuskiego i wyszły genialne :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rogaliki wyglądają bardzo apetycznie. :) Śliczne zdjęcia!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Post wylądował w moich zakładkach! Koniecznie muszę przetestować ten przepis! Pychotaaa! Śliczny design bloga!
    Pozdrawiam cieplutko i zaprasza do siebie:)
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie ten przepis, przed wakacjami jeszcze wyprobuje!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaaam
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie wygląda! :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mam ochotę na takiego rogalika. Chyba zrobię.
    Zapraszam http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, oj tak, pychota! :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, robię się głodna od samego patrzenia na zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają naprawdę pysznie, spróbuje wykonać :D
    Mój blog
    Zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepysznei to wygląda :) uwielbiam takie przepisy :D
    pozdrawiam i obserwuje!:*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcia je zrobie, bo uwielbiam rogaliczki :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wypróbuję :D
    Zerkniesz? Będzie mi miło :

    https://efeel.wordpress.com/
    << ZNANE BATONY W WERJI FIT #1,2, 10 pomysłów na lemoniadę

    OdpowiedzUsuń
  18. pycha :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te rogaliki wyglądają naprawdę przepysznie! Muszę niebawem wypróbować :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznie wyglądają :) Besitos!!!

    http://www.ladyagat.com/2016/06/gypsy/

    OdpowiedzUsuń
  22. muszą być pyszne! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno są smaczne! Koniecznie musze wypróbować przepis :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham rogaliki :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę wypróbować.
    Wygląda pysznie!

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. oj jaka ja uwielbiam rogaliki ale nie chce mi się ich robić zbyt często bo troszkę mi czasu zabierają ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Rogaliki są pyszne, lecz czasochłonne :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia, chętnie upiekłabym takie słodkości ale nie lubię rogalików, niestety:(
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na sam widok aż zgłodniałam :) Muszę koniecznie zapisać sobie ten przepis ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam rogaliki i chętnie by teraz je zjadła , ale jest już 23 godzina wiec nie spróbuję skorzystać z przepisu lecz napewno z niego skorzystam. Mniam

    Http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam! Chyba zrobię takie dziś mojej rodzince :D
    Zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. o mniam<3
    Robiłam kiedyś podobne i były przepyszne!:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, ile jest pyszności na tych blogach! Miło popatrzeć na takie przysmaki. :) Kurczę, mam wyjątkową ochotę na coś takiego. Świetne zdjęcia i przepis. :) Mam nadzieję, że przyjdzie okazja i będę mogła z niego skorzystać! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę wypróbować! :)
    Zapraszam do mnie--> http://pinchofstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę wypróbować! :)
    Zapraszam do mnie--> http://pinchofstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny przepis ! Już wiem za co dzisiaj się zabiorę.
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Robię podobne rogaliki, ale zamiast dżemu daję albo masło orzechowe albo nutellę ;) Świetna sprawa i przede wszystkim - przyrządzenie nie zabiera nam wiele czasu ;) Śliczne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rogaliki :) Jak ja dawno sama ich nie piekłam :) W najbliższym czasie wykorzystam twój przepis :)
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ♥
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja babcia takie robi i są najlepsze na świecie! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale pyszności! :)
    Zaraz zaczną się wakacje i będzie dużo czasu, więc na pewno skorzystam!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przez te zdjęcia, aż zrobiłam się głodna :D

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Rogaliki wyglądają bardzo apetycznie - cudowne zdjęcia!

    http://kuchniaellie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo uwielbiam rogaliki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurczę, ale smaka mi narobiłaś! Coś czuję, że za niedługo i ja będę je piekła, bo wyglądają naprawdę smacznie. Obserwuję i jeśli interesujesz sie moda to zapraszam do mnie MÓJ BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  46. Smacznie wygląda! :)
    Skorzystam z przepisu.
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż może sobie zorganizuje takie słodkości na najbliższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląda przepysznie! Będę musiała wypróbować ten przepis! :)
    Zrobiłaś mi ogromną ochotę na takiego rogalika!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż zgłodniałam mmm.... przepysznie! :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądają cudownie, ja mam ochotę na omleta ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja nie piekę/gotuję prawie nic. myślę, że czas to zmienić. i mam ochotę na te rogaliki :3


    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. pychotka! uwielbiam wszystko z wykorzsytaniem ciasta drozdzowego :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac ;)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądają pysznie! Myślę,że wypróbuje przepis :)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)