11 lutego 2013

To teraz coś o.....

ŚMIECHU!!!! :D 
Śmiech to zdrowie!! :) Śmiejcie się jak najwięcej   :) Badania wykazały, że 15 minut śmiechu wydłuża życie o 1 dzień! Niesamowite... :o 
Więc, abyście się trochę pośmiali oto kilka kawałów:

1. Przychodzi Jasio do domu i mówi do taty.
     - Tato ja mi dasz 10 zł to powiem ci co listonosz mówi              do mamy rano.Tata pośpiesznie daje Jasiowi 10 zł i mówi:
      - No mów synu!!
      - No więc mówi "dzień dobry poczta dla pani".



2. Nauczycielka w szkole sprawdza zadanie domowe, i widzi , że Jagoda nie zrobiła i pyta się : 
- Jagoda kiedy odrabiasz lekcje ???
Jagoda mówi 
- Po obiedzie. 
Nauczycielka :
- To czemu nie masz tego zadania zrobionego???
a Jagoda :
- Bo jestem na diecie.


3. Jasiu mówi do mamy - Mamo a tata mnie zbił dwa razy.
- A czemu aż dwa? Pyta ze zdziwieniem mama.
- Bo raz jak mu pokazałem świadectwo, a drugi jak zobaczył, że to jego. 
A teraz kilka cytatów :
Najbardziej straconym dniem jest ten, w którym się nie śmiałeś.
Śmiech jest oznaką najwyższego poziomu duchowego.
Zawsze ilekroć człowiek się śmieje, przedłuża swoje życie.
Trzeba się śmiać. Inaczej człowiek by zwariował.
Człowiek traci grunt pod nogami, kiedy traci ochotę do śmiechu.
Charakter człowieka najlepiej określa się przez to, co uznaje on za śmieszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)