13 lutego 2013

O mnie....

To teraz coś o mnie... Niewiele jeszcze o sobie napisałam :) Na początku chciałam Wam podziękować za 145 wyświetleń, niezmiernie cieszy mnie ta liczba :)
To zaczynamy...
Mam 13 lat, chodzę do 1 gimnazjum.. Mam na imię Martyna. Tego bloga miałam prowadzić z moją młodszą o trzy lata siostrą, ale ona ma własnego i jakoś jej się odechciało, więc wszystkie posty tutaj są mojego autorstwa. Siostra kazała mi także polecić jej bloga      wera-weeraa.blogspot.com               Znajduje się tam też jej zdjęcie, ale nie jesteśmy do siebie podobne... (tylko kolor oczu mamy taki sam)
Zastanawiałam się czy wstawić moje zdjęcie, ale nikt nie napisał komentarza, wolę chyba jednak pozostać choć trochę anonimowa. ;)
Moimi ulubionymi kolorami są: fioletowy i błękitny, ale także inne odcienie niebieskiego. 
Urodziłam się w przepięknym miesiącu Maju - miesiącu Maryi. 
Dzień już chyba Was tak bardzo nie obchodzi... Zresztą, jak będę miała urodziny to napiszę co dostałam i tak dalej...
Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest język polski. Nie lubię geografii...
Uwielbiam zwierzęta. Mam dwa pieski, duuużo rybek i trzy żółwie. Żółwie to niesamowite gady. Wcale nie są takie wolne, jak się mówi... Potem powstawiam zdjęcia i napiszę nieco o nich. Dwa z nich są adoptowane, ponieważ ich poprzedni właściciele nie potrafili się nimi dobrze zająć. Miały niewielkie szanse na przeżycie, a jednak dzięki nam i dobrym weterynarzom, są teraz w świetnej formie.
W szkole mam nawet dobre oceny. Nie mam na koniec ani jednej 3! :) 
Zainteresowania:
Chodzę na ceramikę i bardzo to lubię. Chodzę też na decoupage. Ładnie śpiewam, przynajmniej według mojej mamy, bo ja się nie słyszę... :) Lubię pisać opowiadania. Kocham pływać!
Jestem skromną osobą i nie lubię się chwalić... To chyba na tyle :) Macie jakieś pytania? ;)

1 komentarz:

  1. Chetnie bede sledzic kazdy post, ktory tu zamieszczasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.
Twój komentarz wiele dla mnie znaczy! :)